Reklamację można złożyć:
- Telefonicznie pod numerami 504-675-123
- Logując się do WBOK
- Wysyłając e-mail w zakładce kontakt
- Wysyłając list na adres: Interline Bogdan Rusin, Kisielówka 111, 34-652 Nowe Rybie z dopiskiem Internet Radiowy - Reklamacja
Reklamacja powinna zawierać:
- Imię i Nazwisko lub nazwę oraz adres zamieszkania i miejsca instalacji
- określenie przedmiotu reklamacji oraz reklamowanego okresu
- przedstawienie okoliczności uzasadniających reklamację
Interline Bogdan Rusin rozpatruje reklamację w terminie 36 godzin od momentu jej wpłynięcia dokonuje usunięcia usterki najczęściej jest to jednak do kilku godzin gdy awaria jest zgłoszona w ciągu dnia. W szczególnych przypadkach termin może się wydłużyć do 14 dni roboczych gdy awaria jest nie możliwa do usunięcia z przyczyn niezależnych od Nas (pożar, powódź, uszkodzenie konstrukcji nadajnika, potrzeba importu niezbędnych części z za granicy państwa Polskiego itp.